پليس اروميه 3 سارق حرفه اي منزل را دستگير کردند

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


پليس اروميه 3 سارق حرفه اي منزل را دستگير کردند

ا
پليس اروميه 3 سارق حرفه اي منزل را دستگير کردند

مجله شيرين :: پليس اروميه با هوشياري 3 سارق حرفه اي منزل را دستگير کردند

    فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: سه سارق حرفه ای منزل و سه نفر مالخر که از عوامل 28 فقره سرقت در ارومیه بودند، با تلاش ماموران دستگیر شدند.

    سردار ناصر اصلانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در ارومیه و شهرهای همجوار، پیگیری موضوع برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.


وی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارقان را شناسایی کرده و متوجه شدند که این افراد حرفه ای بوده و سابقه سرقت دارند.

    وی بیان کرد: این سارقان در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک خودروی سواری سرقتی دستگیر و در بازجویی ها به 28 فقره سرقت طلا و لوازم خانگی و یک فقره سرقت خودرو در ارومیه و شهرستان های دیگر این استان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این زمینه مقادیری اموال سرقتی به ارزش پنج میلیارد ریال از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

   سردار اصلانی ادامه داد: در این رابطه سه نفر سارق و سه نفر مالخر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

    به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

پايان

ايرنا



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 100

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف