مرد 62 ساله در حال کوهنوردي در کاشان جان باخت

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


مرد 62 ساله در حال کوهنوردي در کاشان جان باخت

ا
مرد 62 ساله در حال کوهنوردي در کاشان جان باخت

مجله شيرين : مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از جان باختن مردی 62 ساله هنگام کوهنوردی در ارتفاعات حومه این شهرستان خبر داد.

   گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان حاکی است، روح الله فدایی روز جمعه گفت: صبح امروز به دنبال گزارشی مبنی بر سقوط یک کوهنورد از کوه های دره پریان در محدوده روستاهای دره و خنب گروه امداد و نجات کوهستان ایستگاه پنج آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.


    وی افزود: بر اساس اطلاعات تکمیلی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان علت جان باختن این کوهنورد که از کارمندان بازنشسته آموزش و پرورش بوده، سکته قلبی اعلام شده است.


    مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در ادامه از شهروندان خواست تا هنگام صعود به ارتفاعات از پیش در مورد مسیر اطلاع کسب کرده، پس از تمهید تجهیزات مورد نیاز به صورت گروهی نسبت به کوهنوردی اقدام کنند.


    افزون بر 60 نفر از ابتدای سال جاری تا کنون بر اثر بروز حادثه های گوناگون در شهرستان کاشان آسیب دیدند و 10 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

  کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

پايان

منبع: ايرنا



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 127

تاریخ انتشار: ساعت:
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف