مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


مسی گفت : آرژانتین بهترین تیم نیست | مجله شيرين

ا
مسی گفت : آرژانتین بهترین تیم نیست | مجله شيرين

در اندک زمان باقی مانده تا جام جهانی 2018 روسیه، «لیونل مسی» کاپیتان آرژانتین با برتر ندانستن تیم ملی کشورش نسبت به سایر تیم ها، در مورد بخت های آلبی سلسته در این جام اظهار نظر کرد


به گزارش ایرنا، تارنمای خبری «موندو آلبی سلسته» که اخبار تیم ملی آرژانتین را دنبال می کند، روز دوشنبه نوشت: مسی با اظهارنظر در مورد سه تیم دیگر حاضر در گروه (دی) یعنی ایسلند، کرواسی و نیجریه، اذعان کرد که تیم ملی کشورش به تمرین بیشتری احتیاج دارد.


وی در ادامه افزود: چالش بزرگی در انتظار من و تیم آرژانتین است؛ بازیکنان تیم ملی و مردم آرژانتین رویای مشترکی دارند؛ با این حال اینکه در جام جهانی نماینده یک کشور باشید مسوولیت بزرگ و در عین حال شیرینی است.


مسی گفت: باید بیشتر تلاش کنیم، ما باید با آرامش راهی جام جهانی شویم نه به این خاطر که ثابت کنیم بهترین هستیم؛ چرا که در واقع اینگونه نیست، با این تفکر فروتنانه به دنبال رویایمان خواهیم رفت.


ستاره آرژانتینی بارسلونا ادامه داد: ما بازیکنانی داریم که رویاپردازی را برایمان ممکن می کنند، می بایست بازی نخست را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا اعتماد به نفس کافی به دست آوریم؛ چرا که گروه ما به هیچ عنوان گروه آسانی نیست.


فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا در خصوص بخت های تیم ملی کشورش در جام جهانی پیش رو تصریح کرد: باید پله پله پیش برویم؛ همان طور که گفتم پیروزی در بازی اول بسیار اهمیت دارد؛ ایسلند در رقابت های یورو نشان داد که می تواند مقابل هر تیمی بایستد.

در سوی دیگر، کرواسی خط هافبک فوق العاده ای دارد و اگر آن ها را مهار نکنید، کنترل توپ و میدان را به دست می گیرند درست مشابه سبک بازی اسپانیا؛ و در مورد نیجریه باید بگویم که همواره مقابل این تیم تاوان داده ایم.


مسی در مورد آینده فوتبالی خود خاطرنشان کرد: هر روز که می گذرد این حقیقت که بارسلونا تنها تیم من در اروپاست، پر رنگ تر می شود.

اما بعد از بارسلونا همیشه دوست داشتم در آرژانتین به فوتبالم ادامه دهم. هم اکنون ادامه فوتبال در آرژانتین تنها در حد یک فکر است مطمئن نیستم این اتفاق به وقوع بپیوندد، در حقیقت دوست دارم این رویا را به واقعیت تبدیل کنم حتی برای 6 ماه یا تنها برای چند بازی؛ هیچ کس نمی داند.


این گزارش می افزاید: اظهارات کاپیتان جوان تیم ملی آرژانتین در مورد جام جهانی به اندازه ای پخته می نماید که به وضوح می توان رویای به دست آوردن این افتخار را در چشمان وی خواند.


جام جهانی 2018 از 24 خرداد تا 24 تیر ماه به میزبانی روسیه و در 11 شهر این کشور برگزار می شود. . .

پايان

منبع: ايرنا



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 239

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف