مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


مجله شيرين : سیمان درگناوه نایاب شد

ا
مجله شيرين : سیمان درگناوه نایاب شد

 نایاب شدن سیمان باعث شده تا ساخت و سازها در این شهرستان با مشکل جدی روبرو و متوقف شود.
بیشتر مصالح فروشان در گناوه اظهارداشتند که از زمان اعتصاب صنفی کامیون داران سیمان در این شهرستان نایاب شده است.


آنان گفتند: درحالیکه سیمان مورد نیاز مصالح فروشی را از کارخانه های سیمان خریداری کرده اند اما بدلیل اعتصاب کامیون داران امکان حمل آن به این شهرستان وجود ندارد.


یکی از مصالح فروشان گناوه گفت: از زمان اعتصاب کامیون داران مقدار سیمانی که از قبل در انبار وجود داشت فروش رفته و هم اینک انبارها خالی شده است.


کریم مرادی افزود: روزانه تعداد زیادی برای خرید سیمان مراجعه می کنند اما دست خالی بازمی گردند.


شهروند گناوه ای گفت: حدود 10روز است که هر روز برای خرید سیمان برای ساخت منزل خود به مصالح ها فروشی های شهر مراجعه می کنم اما انبارهای آنان خالی است و بناچار کار خود را تعطیل کرده ام.


محسن کریمی افزود: درحالیکه مسئولان مرتبط در استان مدعی هستند کمبود سیمان در استان وجود ندارد اما در بازار خبری از آن نیست و سخنان آنان با وضعیت موجود سنخیت ندارد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سالانه چهار میلیون تن سیمان در این استان تولید می شود و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.


سید محمد حسینی محمدی افزود: نیاز سیمان استان بوشهر روزانه حدود یکهزار و 500 تن است که کمبود آن در روزهای اخیر در بازار استان به علت مشکل ناوگان حمل و نقل است که با برطرف شدن آن زمینه حمل مصالح ساختمانی از جمله سیمان به نقاط مختلف استان فراهم می‌شود.


محمدحسین داریونی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: با پیگیری های به عمل آمده مشکل بوجود آمده در امر تامین سیمان این شهرستان در هفته جاری برطرف می شود و مردم نگران نباشند.


برخی کامیون‌داران استان بوشهر در حمایت از خواسته های هم صنفی های خود در دیگر نقاط کشور در روزهای اخیر از جا به جایی کالا و مصالح خودداری کردند که با وعده وزیر راه و شهرسازی برای برطرف کردن مشکلات آنها فعالیت این ناوگان از سرگرفته شده است.


شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد و عمده سیمان این منطقه از کارخانجات دشتستان تامین می شود. . .

پايان

ايرنا



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 263

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف